Rabu, 29 Oktober 2008

Kes Saya Dengan Syarikat Strata Merge Sdn Bhd Dah Selesai

Untuk makluman tuan/puan, kes saya dengan syarikat Strata Merge Sdn Bhd dah pun selesai dan saya lihat kemajuan pembinaan rumah di Desa Bukit Ilmu, Machang, Kelantan bertambah baik. Dimaklumkan akan siap pada Januari 2009. Walaubagaimanapun, kita mengharapkan semoga rumah di Desa Ilmu tersebut cepat siap dan yang penting ialah perniagaan itu jelas dan mengikut peraturan yang ditetapkan. Kalau ada masalah tidak salah jikalau pemaju beritahu pembeli secara jelas dan terang umpamanya laporan arkitek terhadap sesebuah rumah kerana ianya melibatkan potangan gaji pembeli. Apapun, saya ucapkan terima kasih kerana rumah saya hampir siap sepenuhnya walaupun dah lama bayar ansuran bulanannya, kini menunggu pemasangan wayar elektrik, mangkuk tandas, halaman rumah dan benda-benda teknikal yang lain. Terima kasih.

Tiada ulasan: